עיצוב בהזמנה אישית כל קונספט שתבחרו ללא תוספת תשלום, בקניה מעל 299 ש"ח. להזמנת עיצוב בקונספט מותאם אישית לחצו כאן.

משלוח חינם בקניה מעלה 299 ש"ח

שאלות ותשובות

ננסה לסכם פה את התשובות לשאלות הנפוצות ביותר, אם עדיין יש לכם שאלות לא פתורות צרו קשר, אנחנו תמיד פה בשבילכם.

הכירו את BRANDME

איך מכינים את המוצרים?

כל המוצרים שלנו מיוצרים בסטודיו בוטיק בעבודת יד, משלב התאמות העיצוב, הדפוס, החיתוך ההדבקה והקיפול. כל המוצרים מיוצרים בהתאמה אישית מחומרי הגלם הטובים ביותר עם יחס אישי והקפדה רבה על האיכות של כל פריט ופריט.

מה תהליך מרגע ההזמנה באתר?

לאחר שהלקוח בוחר באתר את העיצוב והמוצרים המתאימים לאירוע שלו ושלוח את ההזמנה הוא מקבל מספר ההזמנה למעקב ואנחנו מקבלים את פרטי ההזמנה. בשלב זה אנחנו מתאימים את העיצוב לפרטי הלקוח משם הקבצים מועברים לדפוס וחיתוך, משם לייצור קיפול והדבקה. כשההזמנה מוכנה אורזים הכל בצורה הטובה ביותר לשמירה על התכולה ומעבירים לחברת השליחויות בשלב זה הלקוח יקבל עדכון שההזמנה יצאה להפצה עם פרטי המשלוח וזמן הגעה משוער.

מה התוקף של המוצרים?

כל המוצרים באתר מגיעים באריזתם המקורית עטופים בעיצוב שבחר הלקוח והתקוף הינו בהתאם לפס הייצור של המוצר הנבחר, בדרך כלל חטיפים הינם בעלי תוקף של חודש – 3 חודשים. וממתקים בתוקף של חצי שנה – שנה.

האם יש כשרות?

כל מוצרי המזון באתר הינם מוצרים כשרים שמגיעים באריזתם המקורית עטופים בעיצוב שבחר הלקוח.

הזמנות

כמה זמן מראש כדאי לבצע הזמנה?

הכל תלוי כמה זמן לפני האירוע את/ה רוצה לקבל את המוצרים.
זמני הייצור שלנו הם בדרך כלל 1-3 ימי עסקים וזמן השילוח הוא
כ3 ימים נוספים. לכן מומלץ להזמין לפחות שבוע לפני מועד האירוע. במקרים חריגים ניתן ליצור איתנו קשר וננסה לעזור בזירוז התהליך.

האם ניתן להזמין עיצוב שאינו קיים באתר?

כן. ניתן להזמין עיצוב חדש בתוספת תשלום, הזמנות מסוג זה יש לתאם זמן רב ככל שניתן לפני מועד האירוע. לפרטים ומידע נוסף אודות הזמנת עיצוב אישי ניתן ליצור איתנו קשר בוואטסאפ
054-8181850

איך אוכל לדעת שההזמנה שלי התקבלה?

בסיום ההזמנה תועברו למסך אישור ההזמנה בו יופיע מספר ההזמנה שלכם. בנוסף תישלח הודעת דוא"ל עם פרטי הזמנתכם לכתובת שמסרת בעמוד ההזמנה.

איך אדע מתי ההזמנה שלי מגיעה?

לאחר ייצור ההזמנה והעברת ההזמנה לחברת השליחויות תקבלו מסרון ובו לינק למעקב אחר החבילה הכולל צפי קבלה מוערך. באיסוף עצמי תקבלו עדכון בעת סיום הייצור והזמנה לאיסוף.

האם ניתן לשנות כתובת לאחר שליחת ההזמנה?

במידה וההזמנה עדיין לא הועברה לחברת השליחויות ניתן לשנות את הכתובת באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות בוואטסאפ
054-8181850

מה המחירים להזמנה?

את מחירון המוצרים המעודכן ניתן לראות כאן או מחיר של כל מוצר בנפרד ניתן לראות בעמודי המוצרים בחנות האתר, בנוסף קיימות חבילות מוצרים מוזלות ומשלוח חינם לנקודת איסוף בקניה מעל 249 ש"ח.

משלוחים

האם המשלוח מגיע עד הבית?

ניתן לבחור באפשרות של משלוח עד הבית.
*שירות זה אינו כלול באפשרות של משלוח חינם

יש אפשרות לאיסוף עצמי?

כן, בעמוד ההזמנה ניתן לבחור באפשרות לאיסוף עצמי, האיסוף הוא מ"אדני פז 44 חדרה" בתיאום מראש לאחר קבלת הודעה שההזמנה מוכנה.

האם אתם מציעים משלוח חינם?

קיים משלוח חינם לנקודת חלוקה הקרובה אליכם בהזמנות מעל 299 ש"ח. באפשרות זו יש לאסוף את ההזמנה מנקודת האיסוף עד 5 ימי עסקים מרגע ההגעה לנקודת האיסוף שלכם אחרת תוחזר לשלוח.

תשלום

האם ניתן לשלם במזומן?

לא. השירות מיוצר בהתאמה אישית ועל כן נדרש תשלום מראש. ניתן לשלם בכל כרטיסי האשראי ובאפליקציית BIT.

האם ניתן לשלם בתשלומים?

לא. התשלום הוא תשלום מלא במעמד הרכישה באתר.

החזרות וביטולים

התחרטתי ואני רוצה לבטל את ההזמנה

המוצרים באתר הינם מוצרים המיוצרים בהתאמה אישית לכן לא ניתן לבטל הזמנה על מוצרים שכבר יוצרו עבור הלקוח. במקרה שהתחרטתם צרו קשר בהקדם ובמידה וההזמנה אינה מוכנה נזכה אתכם על החלק היחסי של המוצרים שעדיין לא יוצרו

התחרטתי ואני רוצה להחליף פריט ו/או עיצוב

המוצרים באתר הינם מוצרים המיוצרים בהתאמה אישית לכן לבצע שינויים לפריטים שכבר יוצרו עבור הלקוח. במקרה שהתחרטתם צרו קשר בהקדם ובמידה וההזמנה אינה מוכנה נבצע את השינויים הנדרשים לפריטים שעדיין לא יוצרו.

יצירת קשר

לא ענינו לכם על כל השאלות? צרו קשר ונשמח לעזור.

Whatsapp

054-8181850

אנחנו על המפה

אדני פז, חדרה.

רוצים לדעת עוד עלינו ועל השירותים שלנו?

בואו נדבר

preloader image
שיתוף עגלת הקניות שלך
למעבר לשיחה בוואטסאפ
לצ'אט שלנו
ברוכים הבאים לצ'אט שלנו!
היי 👋
נשמח לעזור לך ולענות על כל שאלה שיש לך!
אנחנו מחכים לך בוואטסאפ
דילוג לתוכן